Jak grać w KLASK 4?

PUNKTACJA 


Każdy gracz zaczyna z pięcioma punktami,
a gra kończy się, gdy pierwszy gracz osiągnie
0 punktów. Gracz(e) z największą ilością punktów na koniec wygrywają. 

Istnieją 4 sposoby na utratę punktów:

 

  • Jeśli pomarańczowa kulka zatrzyma się
    w bramce przeciwnika (jeśli trafi
    do bramki, ale odskoczy, kontynuujcie grę).

  • Jeśli dwa (albo więcej) magnesiki przyczepią się do młoteczka przeciwnika

  • Jeśli przeciwnik straci kontrolę nad młoteczkiem i nie może jej odzyskać poprzez ruchy magnesem sterującym. 

  • Jeśli Twój przeciwnik wprowadzi swój młoteczek do własnej bramki, natychmiast zdobywasz punkt - nawet jeśli zdoła uciec. 

 

Rozgrywki mogą odbywać się do ustalonej liczby wygranych rund.

 

KLASK 4


Połóżcie planszę na stole między dwoma graczami i upewnijcie się, że leży płasko. 

Umieśćcie pięć białych magnesów
na białych polach na środku planszy. 

Każde z Was ma czarny magnetyczny młoteczek i magnes sterujący, który się
z nim łączy. Umieśćcie młoteczki na planszy,
a następnie sterujcie magnesami w taki sposób, aby się z nimi połączyły!

Każdy gracz umieszcza znacznik punktacji
na swojej pozycji początkowej oznaczonej
"5" na "torze" punktacji.

Traf pomarańczową kulką do bramki przeciwnika unikając przeszkód znajdujących się na polu. W grze nie ma tur - możecie się poruszać w dowolnym momencie. Możecie przesuwać swoje młoteczki poruszając magnesami sterującymi pod planszą. 

STRATEGIA


Obserwacja przeciwnika:

Zwracaj uwagę na strategię przeciwnika.
Czy preferuje agresywne ataki, czy raczej defensywną grę? Dostosuj swoje podejście
w zależności od jego stylu.

 

Zróżnicowane ataki:

Nie używaj jednego rodzaju strzałów. Mieszaj techniki – zaskakujące uderzenia, silne strzały oraz delikatne podania. Przeciwnik będzie trudniej przewidzieć Twój ruch.
 

Szybka reakcja:

Klask to gra, w której refleks jest kluczowy. Ćwicz swoją zdolność szybkiego reagowania, by błyskawicznie dostosować się
do zmieniającej się sytuacji na planszy.

 

Ciesz się grą:

Klask to zabawa, więc nie zapominaj
o radości z gry! Uśmiechaj się, śmiej się
z nieudanych prób i baw się dobrze –
to pomoże Ci utrzymać spokój i koncentrację.

(+48) 607 151 698 

Kontakt

KLASK 4 - 120 ZŁ

Imię i Nazwisko

Nr telefonu

Twój e-mail:

Termin wydarzenia
Miejsce wydarzenia

Treść wiadomości:

Zgoda

Przesyłając formularz, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rafał Chochół - Nexturniej w celu realizacji przesłanego zgłoszenia.

Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności.

Zapytaj o ofertę
Zapytaj o ofertę
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
23 lutego 2024


Klask 4 to rozszerzona edycja wyjątkowej, ekscytującej i jedynej w swoim rodzaju gry z użyciem magnesów - jest to gra dla 4 osób. 
Rób uniki, ślizgaj się, szuraj i zdobywaj punkty!

 

Wymiary:
50x50 cm

 

Inne gry

Klask 4 - gra z użyciem magnesów

kontakt@nexturniej.pl

(+48) 607 151 698

Rafał Chochół - Nexturniej

NIP: 6793266522
REGON: 525210580

MARIANA DOMAGAŁY 33G 30-741 KRAKÓW

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

Działamy na terenie południowej Polski, natomiast większe zlecenia oraz wysyłki realizujemy na terenie całego kraju.

Prawa autorskie: Wszelkie treści zamieszczone na stronie, w tym teksty, grafiki, zdjęcia, są chronione prawem autorskim. Użytkownik nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści bez zgody Administratora.

 

Podane ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią wiążącej oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.o.